Gå til innhold

Senke F11 med xDrive og EDC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Blir det ikke litt rart å kun senke foran? Tenker da på balansen i bilen.

Eibach leverer også 30 mm senkesett, da på alle 4 hjul. Tror Kelleners har også.

Importøren til Hartge mente at de ikke leverte sett til biler med xDrive, men at det var rett rundt hjørnet.

Skrevet
Bak senker du elektronisk. Derfor leverer de kun foran.

Høres bra ut!

Regner med at senking (uoriginale fjærer foran, omprogrammering bak) må/bør gjøres hos et aut. BMW-verksted, og at det dermed/derfor ikke "bryter" garanti-vilkårene for bilen på noen måte.

(Er dog skeptisk til at BMW Norge vil gå med på dette da senking vil kunne hevdes å medføre større påkjenninger for bilen...)

Synd at BMW ikke leverer M-sportsenking til 5-serie med EDC og/eller xDrive. Komme kanskje ved Facelift/LCI ?

Skrevet

Tviler på at du bryter noen garanti ved å bytte fjærer og senke. I forhold til understell og dekkslitasje vil de kunne skylde på det, men alt annet har jo ingenting med dette å gjøre.

Jeg ville ihvertfall gjennomført senk omgående.

Skrevet
Tviler på at du bryter noen garanti ved å bytte fjærer og senke. I forhold til understell og dekkslitasje vil de kunne skylde på det, men alt annet har jo ingenting med dette å gjøre.

Jeg ville ihvertfall gjennomført senk omgående.

OK.

Jeg har ikke F11 ennå...., men drømmer/planlegger å anskaffe, og da er det greit å ha ting klart. Synes de er noe høye med originalfjæringa som leveres med EDC og/eller xDrive. (Nesten som en SUV...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...