Bmwe30coupe Posted September 3, 2012 Posted September 3, 2012 Selger bilen for min bror, ring eller skriv her visst det er noe du lurer på http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36962061
Bmwe30coupe Posted September 5, 2012 Author Posted September 5, 2012 Hva er feil/mangler ? fylle gass på acen, ellers skal det ikke være noe. var i daglig bruk til juli men så kjøpte han seg ny bil og trenger ikke denne lenger da. Som det står i annonsen er det ikke noe utstillingsbil, er litt slitt lakk/noen riper og litt overflate rust i venstre hjulbue bak. Men en sprek bil som er god å kjøre. er jo en 130hk
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now