Vegardb17 Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 så det når jeg skifta olje idag at det var en bolt på eksossiden på toppen på siden ved sylinder nærmest fronten på bilen, den svettet mye olje, fadern trodde det kanskje var en oljeavtapping for toppen. Skal til byen å skaffe ny bunnplugg siden den røyk idag og hadde kanskje vert like lurt å skaffe ny pakning til den bolten der også. Har desverre ikke noe bilder av den, men trur dere skjønner hvilken jeg mener, stakk langt ut på en måte
LarsBMW Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Aluskiva til kjedestrammeren tenker jeg du trenger.
Vegardb17 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Hva skjer når jeg løsner den bolten? Bare å skru ut, sette inn ny skive og fylle på ny olje?? så noe i denne tråden, på en M5 vel og merke. Finner heller ikke bolten i ETK på gs. edit: glemte linken viewtopic.php?f=1&t=83064 Nederste kommentaren sier at en bør skjekke om den er løs? mye å skru av for å sjekke? Mulig det kan hende den er på min, hører en skranglelyd når jeg skrur av bilen/veldig lavt turtall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå