Jaxry Posted September 3, 2012 Posted September 3, 2012 Ny bruktbil på tunet. Pen 2007 318dt med skinninteriør og navi. Planer: blackline lykter, sorte nyrer, LED AE og skiltlys, sote ruter, Hartge enderør. Trenger nye sommerdekk neste sesong - da blir det forhåpentligvis nye felger også. Skal ikke ha senk, dette skal være en komfortabel bruksbil. Er en liten skade på bakfanger og luke - skal rettes og så skal bilen en uke til en fra dcn.no Edit: bilder kommer, ble tull fra mobilen
Jaxry Posted September 3, 2012 Author Posted September 3, 2012 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now