OhYeah Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Hei Jeg skal kjøpe nye skiver fremme og lurer på hva jeg skal kjøpe . På koed har de org skiver til 316kr stykk og noen sportskiver til 550-700kr stykk (zimmermann og InterCar S.p.A) Er det verdt å kjøpe sportsskive eller heller putte litt ekstra i bedre klosser? Og hva klosser anbefaler dere? Det er en 523 97modell som ikke blir brukt til banekjøring.
OhYeah Skrevet September 4, 2012 Forfatter Skrevet September 4, 2012 Ingen som har noe erfaringer med disse skivene?
m-mann Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Jeg har en kompis som kjøpte slissa "sports"skiver av et eller annet merke sammen med green stuff klosser for mer enn 5 år siden, å det skulle hvis være en veldig bra kombo med veldig bra bremsekraft. Dette var på en e39 han brukte til å pendle på arbei med så de hadde gått et stykke. Han solgte den for 2 år siden å fikk høre av den nye eieren nylig at han fortsatt kjører på de samme bremsene og de er fortsatt like bra! Så jeg skal investere i zimmerman skiver å greenstuff klosser på min e39 om ikke så lenge i allefall!
Mysemannen Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Har kjørt med Zimmermann fra Koed en stund og har ingenting å utsette på de, galvaniserte og bra finish, ser også sportslige ut. Klosser fra PBR har funka godt, tenker å prøve green/red stuff neste gang
OhYeah Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Hørest bra ut, var nemlig zimmermann skivene og greenstuff klosser jeg tenkte på å kjøpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå