Torgeirolseen Posted September 3, 2012 Posted September 3, 2012 Jeg har koblet anlegg i min 316i 95 mod, hørt noen timer musikk bare med batteri strøm. Har feil med tenningslås så har ikke hatt start i de siste, så idag da jeg fant ut jeg skulle "trill starte" så starten den i gikk. Da jeg kom ut på veien kjørte jeg, så plutseli koblet spilleren ut, kjørelysene slokket og bilen stoppet. Så lurer jeg på om de kanskje være at batteriet var tomt, å at anlegget tok strømmen dynamoen lagde. sånn at bilen ikke fikk den strømmen den skulle ha, at de var derfor jeg ikke fikk start igjen? takk for svar på forhånd!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now