Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg har koblet anlegg i min 316i 95 mod, hørt noen timer musikk bare med batteri strøm. Har feil med tenningslås så har ikke hatt start i de siste, så idag da jeg fant ut jeg skulle "trill starte" så starten den i gikk. Da jeg kom ut på veien kjørte jeg, så plutseli koblet spilleren ut, kjørelysene slokket og bilen stoppet. Så lurer jeg på om de kanskje være at batteriet var tomt, å at anlegget tok strømmen dynamoen lagde. sånn at bilen ikke fikk den strømmen den skulle ha, at de var derfor jeg ikke fikk start igjen?

takk for svar på forhånd! :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...