Turbo-Am Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Hallo Går å lurer på å få tak i ein e28 518i, men åssen er denna å bygge turbo på? Tåler den litt? Eller et det ras etter første uka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 De tåler faktisk ganske mye så lenge man har kontroll på tenning og fuel..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Disse motorene tåler en hel del! Har en slik motor i min 02, lader ca 1,2 nå på std innmat. Fungerer meget bra. Dette er egentlig bare en test motor så nå i løpet av høsten skal det lades til den ryker, tror jeg har litt til å gå på Er forresten en her på forumet som har passert 2 bar, dog ikke helt std motor... Som Joachim skriver så er kontroll på tenning og fuel avgjørende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Am Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Føler eg spør veldig dumt nå, men har stort sett bare vært borti turbodiesel.. Kontroll på tenning? Og med kontroll på bensina, altså at den får nok suppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå