andreee Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Pga div endringer som har oppstått så vurderer jeg å selge denne bilen. Jeg kan selge ferdig bolt on s54b32 i e30. (Motor,datasprut,girkasse,div fester/shims,mellomaksling mm) Compomotive mo5 med nye Federal Rsr gateslicks. K-sport 330 bremsekit helt nytt. Evt hele bilen med alt. Pris kan tas ved interesse. André
andreee Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Mye interesse. Legger bare ut pris her: Bil selges komplett med masse dekk/felger samt orginale 325 bremser forran for 100 000 Uten k-sport bremsekitet med compo hjul med slicks : 93 000,- Uten compo hjul og k sport sett : 85 000,- Motor kan selges som bolton pakke til e30 løst for 75 000 ,- For 12000 ekstra følger det med 7 Mnd gammel dekkmaskin med hjelpearm. Bilen selges med diff som er ødelagt, så det er 100% sperr nå. Bilen er eu ok og skiltet. Kan ta innbytte i 4x100 felger, løftebord, div verkstedsutstyr, kan ta innbytte i biler og om det fordelaktig pris. Bilen er ferdig mappet med bremsepapir. Ta kontakt for mer info. Mvh ANdré.
Rune B. Skrevet Oktober 15, 2012 Skrevet Oktober 15, 2012 Hei. Jeg lurte egentlig bare på om du har noen tall på den mappinga på motoren? Mvh Rune
andreee Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2012 Ja det har jeg bilen er mappa og benka .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå