Stene89 Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Da har jeg mest sannsynlig solgt karosseriet mitt, å da gjenstår det litt deler som kan selges. Det jeg har: Nesten nye K-Sport Coilovers, med justerbare topplagre fremme og topplagre bak. Disse er ferdig sveiset på fjørbein, med nye hjullagre. Brukt 1 gang på bane. solgt 2x 4punkt Sabelt belter, FiA godkjent til 2015. Nytt 10meter med bremserør. Nytt 1 stk e30 panser, ikke 100% strøkent. Rødt. Gs-Performence deep dish ratt med snappoff. Nytt Har også stående 2.0t Saab motor med kasse og bunnpanne modifisert til E30. Gi bud, ettersom jeg ikke har bil å bruke det på lenger skal dette bort får å prioritere pengene ett annet sted. Bilder kan i værstefall sendes på mms, OM det skulle være nødvendig. Kan også nåes på: 47667816 / holder til i Østfold, Moss/Sarpsborg.
Stene89 Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Coilovers og ratt med snappoff solgt. Så jeg bumper denne ved å si. Gi bud folkens. Må da være noe som frister?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå