Brekke Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Alle spørsmål blir besvart på Melding(pm), så hold tråden rein Diamant svart 92 320 coupe med 232.XXX på tellern. Pris: 20,000kr Blitt brukt som bruksbil i 2 år av meg uten problemer, å vurderer å selge denne før etterkontroll. Den har: Lyse Alcantara vader seter M kopi fanger foran (litt skada) Orginale M3 m-double spoke felger (endel kantkjørte) M speil M girkule Tuning art coilovers (tuv) Nokså nye bremser foran og bak Var inne på EU kontroll i Mai og fikk noen 2'er feil blandt annet: Nærlys feil instilling Abs lampe virket ikke 25% rust på bak-skiver Hjulager bak venstre Ikke godkjent senkesett Defekt Bremselys bak Alle feil utenom Hjullager bak venstre og nærlys er utbedra. (hjullager følger med). Andre feil: Bilen jager når LMM er kobla i Rust på de vanlige plassende(hjulbuer, nederst på dører og bagasjeluka) og gamle hull etter vinge. Sliten i lakken. Jekken gikk opp i jekkfestet, så det er kutta klart til å sette oppi en ny del jeg har laga, men har ikke sveise apperat for øyeblikket til å lukke kanalen. Følger med Gode vinterdekk på alu felg, ny facelift grill ramme, gt splittere og koffert lokk uten huller i feil farge. Selges som den står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salley Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 bytte interesert? har s4 c4 2.2t nylig eu. ikke pent i lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Holder meg nok til bmw desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå