Jimxd Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Det gjør de? Vet ikke åssen 7 serie er i forhold til E39 . Men regner med begge bruker samme type innpress!
M3baann Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Jeg kan ta å sjekke det med en bmw forhandler. Hvis de passer, så håpet jeg at kanskje kunne hentet de i morra ? Hvis jeg får de for den prisen
Jimxd Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Oi, ja da må jeg skaffe meg nye felger fort ! haha . Ja du kan det. Det er vell noen her inne som kan verifisere at de passer E38.
M3baann Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Hehe.. Ja deilig å bli kvitt det fort. Har akkurat sjekket opp om det passet og det gjorde de. Så hvis jeg kan få hentet de i morra, så satser jeg på å dra da. Jeg drar fra telemark rundt kl 2. Bruker vel ca. 2,5 time ned tenker jeg.
Jimxd Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Ja det er greit. Får på med vinterdekkene da Men du har sett på bildene og er klar over hvordan dekkene ser ut. De ser bra ut utenom det som er kantkjørt. Så ikke noe pruting! Det går ikke under 5000 kr. 40050002, send melding/Ring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå