Jørgen Lie Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erq Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 pris på herligheten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Usikker på hva jeg kan forlange, så ønsker seriøse bud! Edit: Bud starter på 2500,- så får jeg se om det dukker opp noe som jeg er villig til å selge for. Vokser ikke på trær disse akkurat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Bud på 2500,- mottatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erq Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 ikke for å ødelegge salgstråden din, men di vokser hos koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Hvor ? På pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Hva står det på Alpina plata under på denne.. Hvilke nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 ikke for å ødelegge salgstråden din, men di vokser hos koed Mm?? Er de originale også? Trodde de var vanskelig og få tak i jeg, siden de ligger så høyt prisa på Ebay Hva står det på Alpinanlegg plata på denne.. Hvilke nr? Det har jeg ikke anledning til å sjekke nå siden jeg ikke er hjemme, men skal få gjort det når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erq Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 ja di skal være originale. kjøpte til min for noen mnd siden, kom i alpina eske med alpina teip og en alpina pose med skruer. skal da sies at det er umenneskelig lang ventetid, venta i over 1 mnd. så her har du nokk en fordel. stussa også på at fronten var laget i glassfiber, men fy F**n hvor mye den tåler! kvalitets fiber dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Var klar over at Koed hadde, men var usikker på om den var orginal, samt om det faktisk fantes noen igjen.. Da er det vel kanskje ikke en så "spennende" vare likevel da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 men 2500kr er ikke noe dårlig pris vis den er strøkn.. koster fort 3500.4000kr og få hjem.. plus lang vente tid.. er en grom fanger til e30.. har selv på min.. syntes den er feit jeg lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå