Gå til innhold

(4x100) 8x17" og 9.5x17" BBS RS (ny pris igjen)

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, njaaa.. Det er nok ikke aktuelt helt enda ;) Tusen takk for det, mister! Veldig morsomt å høre sånt! Litt OT er lov - iallefall når det er skryt haha

Da kan jeg samtidig opplyse om at jeg kommer til å splitte disse før nyttår, så hvis ingen biter på før da så må jeg finne på noe sprell med dem istedet :)

Skrevet

Opp :) Kan gå for 23k eller bytte mot andre to/tre delte felger + mellomlegg. Trenger ikke å være strøkne.

Skrevet
Da kan jeg samtidig opplyse om at jeg kommer til å splitte disse før nyttår, så hvis ingen biter på før da så må jeg finne på noe sprell med dem istedet :)

Liker!

Skrevet

Liker!

Det ble ikke noe av. Fikk ikk tid til å røre dem en gang :P

Skrevet

:P

Jadda. Det ser ikke ut som felgene drar noen vei med det første, så det skal nok la seg gjøre ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Om jeg bare hadde hatt penger til det så hadde disse blitt montert på e30'en min til våren! Nydelige felger og bil! Disse felgene koster kjøperen egentlig ingenting annet en vedlikehold. Kjøper nå for 23 så kan han/hun sikkert selge de for samma pris hvis ikke mer senere =)

(free bump)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...