Joakim_log Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Da er tiden inne for å selge bilen min grunnet huskjøp. Bmw 320d (150) 2003 km 154000 Div ting som har blitt gjort -skiftet turbo i januar -montert ny eksos rustfri (uten katalysator) åpen helt frem til turbo -fjernet disse swirl flapsene på innsuget (renset i tilegg + egr) -bilen har blitt chippet hos kvål auto sandnes (trimfil) ca 185hk -nye skiver og klosser foran i august i år -monert dynavin spiller -proff polering -soting alle ruter (ikke frontrute) -ny frontrute sist uke -nye sorte baklykter -monert eibach senkefjærer (har ikke fått det i vognkort men har papirer på det + firehjulskontroll) -polyflex foringer i bakre feste på barebro foran -div filter og olje (castol) Det er en del steinsprut på panser og fanger foran. En ryggeversler defekt. Airbag lampe lyser. Litte hull i den ene sidestøtten på førersete. Tenker meg en pris rondt 130000, heftelser blir slettet ved salg.
alberto91 Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 kan gi deg 115 + omreg om jeg får solgt bilen min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå