Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg har flere liter vann på høyre side ved gulvet til passasjersetet foran, er det noen som vet hvor det kan komme ifra? kommer ikke fra takluke eller dør.

jeg har tatt ut "proppen" nede i gulvet for at det skal renne fortere ut.

for og gjøre det klart hvor mye vann det var, hvis dere ser på bildene kan dere se at gulvet er av skumgummi lignende ting. hele den var fylt med vann og det lå 3 cm vann på toppen (der du har beina) av det igjen.

bilen er en 520i e34 93 mod

w8h9trpbuii1mblcht52.jpg

w7j30fyfny2pm537mb0z.jpg

Skrevet

Vedder en cola på at det er vannsperren i passasjer døra hvis det ikke er radiator vann.

Har hatt problemer med alle mine 4 dører, men vanskelig å se at vannet kommer fra døra.

Skrevet

Hvis du er i nærheten av gsbildeler eller en bmw butikk, så kjøp den svarte dobbelteipen deres som du kan legge på der hvor det er dårlig feste. Husker ikke hva det heter, men de skjønner det når du sier du skal ha det til vannsperra i døra.

Her er en veldig fin youtube video der de gjør alt du trenger.

Skrevet

det kan være røra som går til vifte bak dasjen de kjølerøra som går til den lile ''radiatoren'' de hadde sprekki på min bil og det var vått ovaralt på teppe var masse vann så sjekk det også?

Skrevet
det kan være røra som går til vifte bak dasjen de kjølerøra som går til den lile ''radiatoren'' de hadde sprekki på min bil og det var vått ovaralt på teppe var masse vann så sjekk det også?

hvor er den lille "radiatoren"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...