Pink Panter Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Hei. jeg har flere liter vann på høyre side ved gulvet til passasjersetet foran, er det noen som vet hvor det kan komme ifra? kommer ikke fra takluke eller dør. jeg har tatt ut "proppen" nede i gulvet for at det skal renne fortere ut. for og gjøre det klart hvor mye vann det var, hvis dere ser på bildene kan dere se at gulvet er av skumgummi lignende ting. hele den var fylt med vann og det lå 3 cm vann på toppen (der du har beina) av det igjen. bilen er en 520i e34 93 mod
D.Toft Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 smakte du på vannet? sjekk kjølevesken din
Pink Panter Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 jeg vet ikke helt hvordan kjøleveske smaker, men jeg merket ingen spesiell smak på vannet
Loco Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Vedder en cola på at det er vannsperren i passasjer døra hvis det ikke er radiator vann. Har hatt problemer med alle mine 4 dører, men vanskelig å se at vannet kommer fra døra.
Pink Panter Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 da vedder jeg en cola imot! hvor finner jeg denne vannsperren?
Pink Panter Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 er det noe jeg ser?, hvordan ser den ut? eller er det bare en renne?
D.Toft Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 du tar av dørtrekket, så skal det være en skumgummi lignendes sak der som er klistret på døren
Pink Panter Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 ok, den skal jeg se etter takk!
Loco Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Hvis du er i nærheten av gsbildeler eller en bmw butikk, så kjøp den svarte dobbelteipen deres som du kan legge på der hvor det er dårlig feste. Husker ikke hva det heter, men de skjønner det når du sier du skal ha det til vannsperra i døra. Her er en veldig fin youtube video der de gjør alt du trenger.
Pink Panter Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 er en schmiedmann i nærheten
motocross4 Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 det kan være røra som går til vifte bak dasjen de kjølerøra som går til den lile ''radiatoren'' de hadde sprekki på min bil og det var vått ovaralt på teppe var masse vann så sjekk det også?
miktor Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Sett døre opp, renn mengder med vann utvendig fra toppen av ruta og føl deretter med på innsida under dørtrekket etter dråper.
OLEZZ Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Ta av dørtrekket og bytt ut vannsperra i døra. Bruk ordentlig klister og varmepistol når du monterer igjen.
Pink Panter Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 det kan være røra som går til vifte bak dasjen de kjølerøra som går til den lile ''radiatoren'' de hadde sprekki på min bil og det var vått ovaralt på teppe var masse vann så sjekk det også? hvor er den lille "radiatoren"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå