BMWE30I Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Hei har bmw 535i med gåen dynamo, så trenger en ny raskt, send mld til 45297582 hvis du har. Mener at det skal være samme type dynamo på disse typene, rett meg hvis jeg tar feil:) ser helst at du bor i trondheim omheng, da jeg trengerr dette raskt.
Joacim's bimmer Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Har en dynamo liggjande fra min m20b25 som funke fjell. Bytta børster I fjor å kun blitt kjørt i 1 mnd pga dårlig sommer... Du kan få den for 700 inkl frakt bor på fosen i sør-Trøndelag om du heller vil hente... Mn d blir dyrar
Joacim's bimmer Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Bor i bjugn men koster ca 1000 kr for å kjør tur-retur over fjorden. Koste rundt 150 kr for å sende via posten
BMWE30I Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Oki sjølingan bor i vallersund. Så kan gi dæ 450 så kan du møt dem i bjugn. Så får æ bare dem te å send den me hurtigbåten. Stian rodal hete æ da. Ta å send mæ mld når du skjer melding her så avtale vi nærmar. Veit det e dyret me ferga:p Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå