T. Thøgersen Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Selger mitt Street-kit fra MassiveBrakes til E30. Inneholder følgende: -2 stk Wilwood Dynapro 4 pots kalippere, med HeavyDuty Bridgebolt som option. -2 stk braketter for innfesting på fjørbein E30. -Ferodo DS2500 klosser. Passer bolt-on på E30 med 280x22mm skive til / fra VW Corrado/Golf G60. Link til Massive's bilder: http://www.massivebrakes.com/brake-syst ... ront_280mm Link til Wilwood-info: http://wilwood.com/Calipers/CaliperList ... 0Dust-Boot Slik ser det ut idag, etter bruk: Bestilte disse kalipperne med støvhetter, men de smelta når jeg prøvde de for første gang på bane, så de er fjerna. Som det ses på bildene, så ser de jo ikke ut som nye, er jo blitt bremsestøv fra Ferodo DS3000 som har satt seg fast litt. Men med en god vask blir de nok litt mer shiny for dem som ønsker det. Skiver følger IKKE med, men det kan jeg evt, skaffe, se mer info nedenfor. Til pris; jeg ga 700 canadiske dollar+mva for settet uten skiver, det ble vel sånn ca 5000kr hvis jeg ikke husker helt feil. Kunne tenke meg rundt 3000 for settet sånn det er nå, med ubrukte Ferodo DS2500 klosser. Kan også skaffe Brembo standard-skiver med maskinert nav for E30, for 1500kr ekstra hvis noen er interessert. Det eneste som må gjøres i tillegg da er å lage nytt hull til setskruen. Siden jeg har studs på bilen min, har jeg ikke ordna det til meg sjøl. Seriøse bud kan tas på PM, videre spørsmål gjerne det samme, eller her i tråden.
T. Thøgersen Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Bud notert, noen høyere?
T. Thøgersen Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 passer dette på e21 ? Det vet jeg rett og slett ikke, for å være ærlig. 2lapper var'jo latterlig lite:-) Med tanke på at klossene alene koster en tusenlapp, så synes jeg ikke at prisforlangende er no upris.
andreee Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 2100 bare til jeg får råd til noe større Disse må jo bite endel bedre enn orginalt 325?
andreee Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Trekker budet mitt da jeg har fått kjøpt andre bremser. Lykke til med salg.
T. Thøgersen Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Det er til 4-bolt ja, skiver følger ikke med. Kan skaffe dersom det er interresant.
Oldschool bimmer Skrevet Juli 1, 2013 Skrevet Juli 1, 2013 Er interisert hvis de passer E21 men finner ikke noe adapter på nettet så må si pass hvis ikke. Men de er fine det skal du ha.
T. Thøgersen Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 Tror ikke de passer E21 dessverre. Jeg beholder disse for fremtidige E30 prosjekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå