torfinn91 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Noen som vet om det er noen fordeler/ulemper ved å borre opp en m102 blokk til m106?? Også bruke m106 stempler.
Lamek Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Det kan du gjøre, men du må ha m106 veiv, råder og stempler da.. Evt m30b34 veiv.
torfinn91 Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Jeg har alt ifra en m106 ja Er det tynnere vegger i en m102?? Noen som har peiling på noen ulemper med å borre?? Er kanalene til oljefilteret like på m106 og m102??
Lamek Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Blokka er helt lik som m106. Bare å bore.. Den Kan faktisk bores helt til 94mm og fremdeles klare 1000hk. Men om du klarer å få så mye gjennom toppen er en annen sak:-p M30 er lastebil motor:)
Morty999 Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 veiva i m102 og m106 er lik da 3,2 og 3,6l har samme slag, råder er og likt. så er kun borre opp blokka å bytte stempler så er det likt.
torfinn91 Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Så greit Mulig æ går for en m102 blokk da Noen som vet om oljekanalene til oljefilteret er likt på m102 og m106??
Morty999 Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 blokka er lik, foruten m106 som har underspyling + 92 borr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå