DCA Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Finns det en type for hver biltype eller er det en for alle typer? Det jeg har sett på er type eberspächer airtronic D2 heater. Er det denne som blir brukt? virker som det er "one size fits all" - tar jeg feil? Og hvor mye arbeid er det å få montert hvis man kjøper den selv? (har verksted som monterer for meg)
stian1990_2 Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Vet ikke hvordan det er med bil, men denne typen blir ialefall montert i båt. Du får den i flere forskjellige størrelser i tilegg. http://webshop.nettbaat.no/produkter/batvarme/
DCA Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Det er vel samme greia bare at det finns marine utgaver!? Hvor omfattende er det å montere og hvor lang tid ca? noe som vet?
Azeton Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Skriv PM til turbolag, han jobber i et firma der de driver med den typen. På nyere biler følger det med komplett ledningsnett og bruksanvisning. Så må du borre inn 2-3 skruer i chassie for å feste selvevarmeren. Jeg monterte Webasto på min bil E34 520. Brukte 1 dag.
DCA Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Bump. Vet nå at det bør være en D5 varmer ihvertfall. Er BMW laget helt idiotisk for å få på slike varmere eller er det greit? Lettvindte løsninger er vel BMW ikke kjent for.. Har jo hørt litt på pris ferdig montert å vil si det er fantasipriser de tar for å montere slikt - eller er det en grunn til at de tar den prisen?
DCA Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Azeton skrev: Du så ikke hva jeg skrev? Hehe..beklager jeg klarte å overse det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå