Jimxd Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Selger coilovers som jeg hadde på min E39 touring. KUN FORAN! Satt på en 520i. Har ikke topplager til den. Da må du bytte med det du har på allerede. Ingen papirer på det heller. Justerbart i høyde, ikke i hardhet. Bilen blei utrolig stiv. Alt for stiv. Derfor byttet jeg. Hvor gammelt det er? Uvisst. Står nr: SMBM90005-2811 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mloen Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 1000 lapp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Eller bytte i sorte nyrer til E39 Eller M5 speil, kan betale i mellom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
localbastard Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 4 stk. eller 2 stk. som selges? hvor i landet befinner disse seg hen? er ikke så ofte inne på forumet. kan du sende meg info på tannypedersen@gmail.com ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Er kun coilovers fremme. Har ikke noe bak. Ettersom jeg har nivåregulering bak. Coilovers med justerings"nøkkler". Kan få med 5 mm universalspacere også på kjøpet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 800 + frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Ja 800 + frakt er greit. men har en annen en som er interessert. Må høre med han , visst ikke får du de for den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Har svarte m5 nyrer...vist du vil bytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Blanke eller matt? Hva er m5 nyrer? Er vell det samme som alle andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå