hao Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 LURT Kjøpte den fine E46 og overså sprekker i festene til traversen. Så heller ikke så nøye da jeg mente det var kvitt dette problemet på 2000 modeller. Viser seg at de har dette på biler produsert til April i 2000. Hvor kan jeg kjøpe dette forsterkningskitet som bla Turner Motorsport har. Er det noe kjappere rimeligere. Efaringer http://www.turnermotorsport.com/p-91-e4 ... t-kit.aspx Kanskje de er noen i Trøndelag som har lyst på jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 LURT Kjøpte den fine E46 og overså sprekker i festene til traversen. Så heller ikke så nøye da jeg mente det var kvitt dette problemet på 2000 modeller. Viser seg at de har dette på biler produsert til April i 2000. Hvor kan jeg kjøpe dette forsterkningskitet som bla Turner Motorsport har. Er det noe kjappere rimeligere. Efaringer http://www.turnermotorsport.com/p-91-e4 ... t-kit.aspx Kanskje de er noen i Trøndelag som har lyst på jobben? jeg gjorde dette i vinter på min e46 320i. jeg bestillte fra turner motorsport, tok ca 1 uke før jeg fikk det. så bare bestill derifra med en gang!. Når du først har fått ned bakstillinga så kan det lønne seg og bytte ut traversforingene, og for guds skyld bytt til powerflex det går mye raskere å montere pluss bilen blir fastere!. jeg bytta også ut foringene til diffen når jeg var i gang. selve sveisinga av platene har jeg villet overlatt til noen som er flinke med mig`en. jeg sveiset ikke selv, ettesom jeg ikke er 100% trygg på mig. vis du plages underveis så kan du bare ta kontakt så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan! evt kjøre meg en tur å hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Takk for det Bliza Har bestilt fra Turner Motorsport. Kommer i dag. Muligens jeg må gjøre dette selv og leie sveiser som du har gjort. Problemet er at jeg ikke har grav eller bukk. Bruker bare jekk. Lurer på om det blir veldig tungvint? Er veldig usikker på hvilke foringer som skal/kan skiftes med samme så har satt stor pris på om du vet navnet eller nummeret på de. E46 1999 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Takk for det BlizaHar bestilt fra Turner Motorsport. Kommer i dag. Muligens jeg må gjøre dette selv og leie sveiser som du har gjort. Problemet er at jeg ikke har grav eller bukk. Bruker bare jekk. Lurer på om det blir veldig tungvint? Er veldig usikker på hvilke foringer som skal/kan skiftes med samme så har satt stor pris på om du vet navnet eller nummeret på de. E46 1999 320. jeg har verken grav eller bukk eller grav jeg heller. jekka opp bilen og satt den på støttebukker fra biltema. det er jo litt mer tungvindt men deg går ganske greit. en fordel når du starter er at du ikke har full tank, er litt ekkelt å ta ned tanken vis den er full og man er alene. jeg bytta ut nesten alle foringene i bakstillinga. sving arm foring: brukte jeg GS-performance foringer svingarm bak E-36/46 travers foringer brukte jeg : Powerflex traversforing E-46 fremre Powerflex traversforing E-46 bakre Foringer framkant diff : 33176770788 Foring inn i forkant av trevers org N X2 Foring bakant diff : 33176751808 Foring bakkant travers org N også byttet jeg til GS-performance camberstag bak E-36/46 også kjøpte jeg http://www.turnermotorsport.com/p-103-t ... r-set.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå