runer Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Karosseri skal ikke selges. Litt om det som selges: - M-Tech frontfanger med Clubsport splittere. - Har orginal bakfanger og en M-tech bakfanger. - Bilen er kjørt 212000 km - Originale Xenon lykter med ettermontert angel eyes - Multifunksjonsratt - Komplett takluke +++++ Deler selges for å få de vekk så prisene blir deretter! Tlf 90974222
runer Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 Demontering har startet. Skal deler sendes er det kun forskuddsbetaling som er aktuellt!
pastis Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Kan informere om at jeg fikk skjermene idag som avtalt (via oppkrav, mot at jeg betalte frakten på forskudd). Forsikret meg med selger om at begge skjermene skulle være rustfri og strøken, noe som var en sannhet med modifikasjoner. Høyreskjermen ser fin og flott ut (når jeg får vasket den), men venstreskjermen hadde 3 steinsprang som var begynt å ruste greit... Ikke noe kjempefeil, men nok til at jeg ikke ville ha orket å kjøpe de om jeg hadde visst det på forhånd.
runer Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 Kan informere om at jeg fikk skjermene idag som avtalt (via oppkrav, mot at jeg betalte frakten på forskudd). Forsikret meg med selger om at begge skjermene skulle være rustfri og strøken, noe som var en sannhet med modifikasjoner. Høyreskjermen ser fin og flott ut (når jeg får vasket den), men venstreskjermen hadde 3 steinsprang som var begynt å ruste greit... Ikke noe kjempefeil, men nok til at jeg ikke ville ha orket å kjøpe de om jeg hadde visst det på forhånd. Da kan jeg informere om at skjermene var i uvanlig god stand til å ha stått på en bil som er 13 år. Forventet du bedre enn disse burde du kjøpt nye og fått de lakkert.
runer Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 Motor og gir med komplett forstilling står på palle, kan selges med komplett ledningsnett og eksos som er i god stand.
runer Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2012 Alle deler demontert. Baklykter solgt.
runer Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2012 Orginal cd spiller til salgs? Har den ja.
blackpower Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Tar den eg, kan ta resten på PM Kunne du sendt bilder av den, greit å se før eg overfører penger.
Eksos Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 Chromstusser på bakpotten, har du tilfeldigvis det?
runer Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2012 Chromstusser på bakpotten, har du tilfeldigvis det? Ja men selges ilag med komplett anlegg som er i meget god stand.
runer Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 Travers med komlett motor, gir, bremser, ledningsnett ECU osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå