runer Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Bakskjerm, pris?Edit: Airbag høyre dør (list også), pris? Bakskjermene er kastet. Har airbag, men står i dør, tror jeg prøver å selge døra komplett.
steflus Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Bakskjerm, pris?Edit: Airbag høyre dør (list også), pris? Bakskjermene er kastet. Har airbag, men står i dør, tror jeg prøver å selge døra komplett. Skjønner! Hva med høyre bærebro, spindel + radiator?
runer Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Bakskjerm, pris?Edit: Airbag høyre dør (list også), pris? Bakskjermene er kastet. Har airbag, men står i dør, tror jeg prøver å selge døra komplett. Skjønner! Hva med høyre bærebro, spindel + radiator? Har solgt de fremme, har igjen komplett bakstilling. Har radiator, er hel og fin, 1000,- inkl frakt
steflus Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Har solgt de fremme, har igjen komplett bakstilling.Har radiator, er hel og fin, 1000,- inkl frakt Sendt deg priv pm!
runer Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Skrevet Januar 26, 2013 pris på motor og angel eyes? Motor kr 3000.- Med girkasse kr 5000.- Komplette originale xenonlykter med angel eyes kr 2000.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå