Furunes Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 hei har fått en ulyd i motoren den kommer med engang jeg starter motoren om den er varm eller kald men når jeg ruser motoren så øker ikke lyden hvis dere skjønner..? lagt ut en film :
oleo Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Høres da ut som strammehjulet eller dynamoen
mudbug Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 hei har fått en ulyd i motoren den kommer med engang jeg starter motoren om den er varm eller kald men når jeg ruser motoren så øker ikke lyden hvis dere skjønner..? lagt ut en film : +1 som Oleo sa. Du tar av vifterreim og spinner strammehjul, strammehjul ved AC kompressor, idlehjul (ved siden av dynamoen) og dynamoen.
Furunes Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 ja ringte gs i dag og de så det kunne også være reima for den har sprekt men har hørt på dynamo med teleskop og det er ikke den men ser strammehjul mellom dynamo og servo slenger litt så er nok det. men nå har den begynt å tulle på tomgang og går bare på 5 syl så må vell bytte veivføler...
Sturmtiger Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Kan være lurt å bytte rullehjulene som ruller reimene.
Furunes Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 ja da hva det igang igjen. hadde bilen på gs-bildeler på fredag og tok diagnose. kom en hel haug med feil ble først mistenkt falskluft men når vi starta den og tok av oljelokket så ula det godt. så da hva det veivhusventilasjonen. koster rundt 5-6000 og få fikset. den reimlyden hva gåen reim og så må jeg bytte bremseskiver og klosser foran, samt et stag i bakstillinga bak.. samtidig som det er på tide med service.. får håpe det blir bra.. mye av det kan jeg gjøre sjøl men den veivhusventilasjonen er en fordel og gjøre på verksted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå