Kjell Z3 Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Noen som kjenner denne bilen? Den har nr 12 på siden. En kjenning kjøpte altså denne bilen, problemet var at innsugsbelgen røk hele tiden, men etter å ha løst det problemet viser det seg at motoren ikke orker noe på høye turtall nå når belgen er tett. Når den var sprukket og tapet fungerte det sannsynligvis fordi det da var en viss lekkasje og motoren fikk dermed ikke så mye luft?. Hva kan årsaken være? Er dysene for små? Bensintrykket er 2,5, er det passe? Noen som kjenner bilen og vet om den noengang har fungert etter turbomonteringen? Den lå til salgs på finn.no for en liten stund siden,
e30 tic Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Noen som kjenner denne bilen? Den har nr 12 på siden.En kjenning kjøpte altså denne bilen, problemet var at innsugsbelgen røk hele tiden, men etter å ha løst det problemet viser det seg at motoren ikke orker noe på høye turtall nå når belgen er tett. Når den var sprukket og tapet fungerte det sannsynligvis fordi det da var en viss lekkasje og motoren fikk dermed ikke så mye luft?. Hva kan årsaken være? Er dysene for små? Bensintrykket er 2,5, er det passe? Noen som kjenner bilen og vet om den noengang har fungert etter turbomonteringen? Den lå til salgs på finn.no for en liten stund siden, Vet hvilken bil du mener ja. går den på karmøy nå? En 325 skal ha 3bar uten vakuum så det er riktig dersom dere ikke nappa av slangen. hørtes rart ut, for lite suppe gir ikke slike prob
integrale8v / ELS Tuning Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Hvilket oppsett er det på den? innsprøytning/turbo osv.. Hvis en har bredbånd i bilen så er ting enklere å bedømme. Du får legge ut noen bilder så folk kan tippe litt.
Kjell Z3 Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Noen som kjenner denne bilen? Den har nr 12 på siden.En kjenning kjøpte altså denne bilen, problemet var at innsugsbelgen røk hele tiden, men etter å ha løst det problemet viser det seg at motoren ikke orker noe på høye turtall nå når belgen er tett. Når den var sprukket og tapet fungerte det sannsynligvis fordi det da var en viss lekkasje og motoren fikk dermed ikke så mye luft?. Hva kan årsaken være? Er dysene for små? Bensintrykket er 2,5, er det passe? Noen som kjenner bilen og vet om den noengang har fungert etter turbomonteringen? Den lå til salgs på finn.no for en liten stund siden, Vet hvilken bil du mener ja. går den på karmøy nå? En 325 skal ha 3bar uten vakuum så det er riktig dersom dere ikke nappa av slangen. hørtes rart ut, for lite suppe gir ikke slike prob Ikke karmøy nei, men i nærheten. Vet du om den har fungert bra tidligere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå