setra Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 lite brukt (Ca 4500km) med mye spor igjen. 2000,- + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Du bør nesten skrive hvor mye mønster det er igjen da. Ser ut som maks 4 mm, og det er ikke mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Hvor holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Bor i Halden. Skal se om jeg får målt mønsteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Du bør nesten skrive hvor mye mønster det er igjen da. Ser ut som maks 4 mm, og det er ikke mye. Stemte ganske bra det. ca 4mm på begge hjulene. Med tanke på at det er 5mm når de er nye så er jo ikke det så galt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Skal være mellom 7 og 8 når det er nytt da... Kan by deg 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansaen Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 1500,- bydes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Skal være mellom 7 og 8 når det er nytt da...Kan by deg 500,- Mye mulig det. Leste bare på cslregister at det var 5mm nytt, og regnet med at de viste hva de snakket om siden det er orginal dekkene dems.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 1500,- bydes Takker for bud, men hadde håpet å få 2000,- for de. Sender deg melding om jeg ikke får høyere bud iløpet av noen dager. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 De nye conti dekka mine var 8 mm ny ihvertfall, 5 hørtes ut som dårlig butikk for så dyre dekk ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
532is Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 De nye conti dekka mine var 8 mm ny ihvertfall, 5 hørtes ut som dårlig butikk for så dyre dekk ?? Nå kan men ikke sammenligne dette dekket med vanlige gatedekk fra Conti, Michelin Cup er levert med Ca 6/32 dels tomme dybde nytt, dette tilsvarer ca 5 mm. Jeg målte mine nye Michelin Cup dekk en gang og de var 5mm akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Da er det jo som jeg sier, lite dekk for penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Men hallo, dett blir mer et banedekk da. Du kjøper deg ikke sport cup for å kjøre på vei, da kjøper du super sport. Det er gatevarianten av sport cup. di har vanlig mønsterdybde. Sport cup er jo orginalmontert på CSL, og det er da en bil som kun er bygd for veiholdning uten kompromiss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Då så... Så ikke akk ut som banedekk de på bildet, men men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Jeg mente heller ikke et rent banedekk, ble litt feil skrevet ser jeg. Men det går ikke ann å kalle de bare gatedekk når det til og med står at de har dårlig grep når det er litt for kaldt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå