Jørgen Lie Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Da har vi fått gjennomført høsttreff, og treff i Kristiansund i regi av BMW CCN Møre og Romsdal for første gang! Her kommer noen bilder som jeg og diohrvik har tatt iløpet av dagen. Jeg var microfonmann under autoslalomen, så Marius fikk kameraet under kjøring pluss litt til Beklager at jeg ikke har sladda skilt-nr, men jeg har ikke tilegnet med den kunnskapen med programmet jeg bruke. Om noen er sterkt i mot at skilt-nr blir vist, så send meg en PM, så kan jeg evt fjerne bildet, eller prøve å sladde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Mine bilder fra treffet. Lyset ødela nesten alle bildene, så ble bare av Jørgen og diohrvik sine biler. IMG_3565 by matsrh, on Flickr IMG_3564 by matsrh, on Flickr IMG_3549 by matsrh, on Flickr IMG_3548 by matsrh, on Flickr IMG_3546 by matsrh, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå