Sund.M3 Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 mange e30 m3er som forsvinner for tiden, håper virkelig du får bilen din igjenn i god behold.
SofaKingFresh Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Er søren ikke lenge siden jeg spotta deg i den, ut fra Kiwi Tollnes. Feit bil, og jeg skal holde øyne og ører oppe om jeg ser/hører noe. Kjører en del rundt her i området, og kjenner jo mange folk, så sender en PM om jeg skulle høre den minste ting
tage123 Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Bra det! Lite sannsynlig å finne den i god behold nå vel!
SofaKingFresh Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Fælt å si, men det er vel den eneste "rette" holdninga. Så blir alt annet en bonus om den ikke er ødelagt :/ Men du får satse på at den ikke er totalt forvridd av en eller annen idiot.. Mange som får tinga sine stjålet i Grenland. Nesten så jeg ikke har lyst på en eldre M-bil, pga jeg og bor her..
SSM Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Får ta en å sette spenning på og advarsel skilt. Så dauer de når de tar i bilen, på lovlig vis
Tom K Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Tror nok jeg hadde kjøpt en gps tracker og gjemt i bilen hvis jeg hadde en M, de dyreste modellene overfører lyd fra kupeen og bilen kan også stoppes fra din mobiltelefon ved et tastetrykk
tage123 Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 tja.. var en annen e30m3 som blei stjelt her i område å den hadde det.. å det utstyret lå igjen på garage gulvet !
///MoePower Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Trikset er vel å ikke fortelle noen eller noe om at man har montert slik utstyr i bilen sin.. ..og gjemme det vekk på et lite sannsynlig funnsted.
OLEZZ Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Det er jo ikke så vanskelig å ta med seg en gps debugger for de som stjeler bilene.
///MoePower Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Kommer helt ann på hvor smarte tjuvene er og hvilke motiver de har.. hehe
tage123 Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Jah! Værtfall jævli lite festlig det her!!
tage123 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Dette er de 3 siste bilde som er tatt av bilen før den ble stjålet.
///MoePower Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Det er ingen av naboene som har sett/hørt noe da?
tage123 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Ingen av naboene har hørt eller sett noe som jeg vet hakke fått prata med alle enda. . MEN det er en taxi sjofør som har sett de 2 inni i bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå