Gå til innhold

Forskjeller business/professional

Anbefalte innlegg

Hei,

Har business stereo i bilen min. Det irrirterer meg veldig at den ikke viser sang/artist når man spiller en cd. Står heller ikke noe om lengden på sangen f.eks 2.45/3.56. Hor det første er hvor langt det er spilt av og siste er hvor lang selve låta er. Irriterende når man skal spole. Står kun Track 1, Track 2 osv.

Finner ingen instillinger til å endre dette. Må man virkelig opp til professional stereo for at dette skal være standard?

Noen som kan utdype mer om forskjellene på disse stereomodellene?

Slenger med noen andre spørsmål her også, isteden for å starte flere nye tråder, håper det er greit for mods. Bare å flytte til andre subforums isåfall.

Har også lyspakke, men det eneste som faktisk lyser når jeg låser opp/igjen bilen er lysene under dørhåndtakene. Med mindre jeg skrur på "follow me home" lyset manuelt. På min far sin 320 så lyser det både under dørhåndtak, baklys, parklys og blinklys når han låser opp/igjen. Må dette stilles inn?

Kjører med adaptive kjørelys, men kan ikke si jeg merker noe forskjell. Er meningen at den skal ha angel eyesene på konstant også veksle mellom grøftelysene og vanlige kjørelys alt etter forholdene?

Hva er egentlig greia her?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...