barsjef Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Fik noen feilmeldinger på kona sin 320I(E90) 2005 før jeg reiste på jobb, hun fik sjekket feilen hos det lokale verksted å de kom frem til at følgende skulle skiftes 34526774072 Styreenhet DSC 34516794646 Hydroaggregat fik også en pris på 22500 + 5000 i arbeids kost Lure nu på om ikke det går å få disse deler billigere annet sted(Tyskland/England/usa) eller evt få rep sett om dette finns til disse deler. sitte på en bore rigg som er på vei fra Mauritius til Namibia å har derfor jævli dårlig internett å har derfor ikke fått gjort de store søk på nett. Men om noen vet om bra steder for å handle disse delr til en ok pris er det bare å skrige ut. Lure også på om det går å evt kjøpe disse deler brukt eller det er deler som er kjent for å holde i kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Fik noen feilmeldinger på kona sin 320I(E90) 2005 før jeg reiste på jobb, hun fik sjekket feilen hos det lokale verksted å de kom frem til at følgende skulle skiftes34526774072 Styreenhet DSC 34516794646 Hydroaggregat fik også en pris på 22500 + 5000 i arbeids kost Lure nu på om ikke det går å få disse deler billigere annet sted(Tyskland/England/usa) eller evt få rep sett om dette finns til disse deler. sitte på en bore rigg som er på vei fra Mauritius til Namibia å har derfor jævli dårlig internett å har derfor ikke fått gjort de store søk på nett. Men om noen vet om bra steder for å handle disse delr til en ok pris er det bare å skrige ut. Lure også på om det går å evt kjøpe disse deler brukt eller det er deler som er kjent for å holde i kort tid. Ville sjekka det med styreenheten til nærmere. De ryker men det er ikke vanlig på en så ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 skal sjekke litt mer når jeg kommer hjem, men går noen uker ennå før jeg er hjemme. Denne forbanna holken her går jo kun med 6 knop så ting tar tid. Skal sies at jeg først fik en pris på 34500 + montering, når jeg så skrev til de at jeg ville sjekke dele priser litt sjøl så kom plutselig nye prisen. Så vil tror de har en goe fortjeneste på disse deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt J.N Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Har selv fått denne feilen i dag på min 320i, ser det er noen i UK som fikser /overhaler pumpa, hva ble utfallet i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå