Gå til innhold

DSC styreenhet

barsjef
 Share

Anbefalte innlegg

Fik noen feilmeldinger på kona sin 320I(E90) 2005 før jeg reiste på jobb, hun fik sjekket feilen hos det lokale verksted å de kom frem til at følgende skulle skiftes

34526774072 Styreenhet DSC

34516794646 Hydroaggregat

fik også en pris på 22500 + 5000 i arbeids kost

Lure nu på om ikke det går å få disse deler billigere annet sted(Tyskland/England/usa) eller evt få rep sett om dette finns til disse deler.

sitte på en bore rigg som er på vei fra Mauritius til Namibia å har derfor jævli dårlig internett å har derfor ikke fått gjort de store søk på nett. Men om noen vet om bra steder for å handle disse delr til en ok pris er det bare å skrige ut.

Lure også på om det går å evt kjøpe disse deler brukt eller det er deler som er kjent for å holde i kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fik noen feilmeldinger på kona sin 320I(E90) 2005 før jeg reiste på jobb, hun fik sjekket feilen hos det lokale verksted å de kom frem til at følgende skulle skiftes

34526774072 Styreenhet DSC

34516794646 Hydroaggregat

fik også en pris på 22500 + 5000 i arbeids kost

Lure nu på om ikke det går å få disse deler billigere annet sted(Tyskland/England/usa) eller evt få rep sett om dette finns til disse deler.

sitte på en bore rigg som er på vei fra Mauritius til Namibia å har derfor jævli dårlig internett å har derfor ikke fått gjort de store søk på nett. Men om noen vet om bra steder for å handle disse delr til en ok pris er det bare å skrige ut.

Lure også på om det går å evt kjøpe disse deler brukt eller det er deler som er kjent for å holde i kort tid.

Ville sjekka det med styreenheten til nærmere. De ryker men det er ikke vanlig på en så ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal sjekke litt mer når jeg kommer hjem, men går noen uker ennå før jeg er hjemme. Denne forbanna holken her går jo kun med 6 knop så ting tar tid.

Skal sies at jeg først fik en pris på 34500 + montering, når jeg så skrev til de at jeg ville sjekke dele priser litt sjøl så kom plutselig nye prisen. Så vil tror de har en goe fortjeneste på disse deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...