OTffs Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Har en ct26 turbo fra mr2 liggende. Komplett turbo med downpipe, olje tur og retur. Litt slark, men ellers veldig fin turbo! Selges komplett 1500/bud. Kan byttes i cosworth turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Er ikke det samme turboen som er på hiace og hilux? isåfall så er turboen litt liten synes nå jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Ikke samme turbo som de nei. Dette er en større turbo fra MR2. Hiace og hilux har ct20. Er vist litt andre forskjeller en størrelse på disse og. uten at jeg skal si det helt sikkert. Etter hva jeg har fått opplyst skal turboen være god for rundt 400hk. Men er ikke noe å ha som overliggende turbo. Er en underliggende turbo, og jeg ville brukt den som det. Følger med downpipe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Maken til min da tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Nei, ikke helt. Denne er med pulssplit og litt. er vel den nyeste av de, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå