320i e36 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 hei tenkte å få kjøpt meg felger som ser flotte ut på bilen min, trenger litt hjelp av dere som har peiling og kansje vært borti e36 sedan, den skal nok få senk også så tebker 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Hei, min gamle e36 senket jeg 40 foran og 20 bak...Og hev på noen felger som heter m contour Dette ble veldig bra....Søk på nett, så finner du masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320i e36 Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 takker, hvor fikk du tak i disse felgene? noe link til nettside? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 vet ikke om du får disse nye lengre, prøv å få tak i brukte. Søk på forumet, eller legg ut egen annonse under "ønskes kjøpt" alltid noen som har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320i e36 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 ok takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Se signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå