oyvind.vag@gmail.com Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Hei, har akkurat skaffet meg en 1997 mod 520 touring, men med en 520 1999 mod motor. Forige eiger anbefalte å skifte olje 2 ganger i året, så da lurer jeg på hvilken olje jeg burde bruke og hvor jeg burde kjøpe oljen billigst mulig. Tenkte på en olje til vinteren og en til sommeren. Lurer og på hvor ofte luftfilte og oljefilter bør skiftes? Takk for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furunes Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 på min 523iat kjører jeg på 0w-30w fullsyntetisk hvor ofte du må bytte men du har jo service lampe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Castrol 5w40 magnatec bruker jeg på min.. Oljefilter skiftes i samme slengen.. Luftfilter kan du jo bare dra opp å se, skitten=skift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind.vag@gmail.com Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Forige eiger anbefalte å kjøre en olje om vinteren og en om sommeren, å da skifter en jo oftere enn service lampa indikerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå