heihei1 Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 lurer på om de er noen som hvet om de er bremseveske i abs pumpa?? har et problem me at min kobler inn og ut:S noen som har et godt råd??
TM custom Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Bremsevæsken går gjennom selenoid ventilene inne i abs pumpen. Når du sier kobler inn og ut mener du at abs systemet slår in selvom hjulene ikke blokkes eller at hele systemer ikke fungerer noen ganger? Også er det greit om du skriver hva slags bil det er snakk om
heihei1 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Hele systemet kobler ut. dette er en e46 328. vist jeg kakker på pumpen slukkes lysene i dashbordet så kommer de igjen etter litt:s går de ann å ovehale disse pumpene? virker på en måte at de er dårli kontakt en plass:/
TM custom Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Vis den funker når du banker på den så er det vel noen av selenoid ventilene som henger ellers så er det dårlig kontakt i abs ecu eller i en kobling. Men vis du ser i etk så får du rep sett til pumpen http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/328Ci-M52/LHD/N/browse/brakes/
heihei1 Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 Virker på en måte slik ja:s.går de ann å åpne koblings boksen? De er klips rundt hele plast boksen men får den faen smette meg ikke opp:@
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå