Gå til innhold

Wiechers bur til E30 - Budrunde ferdig kl 21, siste bud 5000

jorg1s1
 Share

Anbefalte innlegg

Har et Wiechers 6-punkts skrudd bur til E30 som jeg selger grunnet bygging av sveiset helbur for banebruk. Det kan brukes både som halvbur og helbur. Hovedbøyle, Kryss bak, rør ned til hjulbuene bak, dørstrevere foran, rør ned langs A-stolpe.

Kan være behjelpelig med frakt på pall rundt i hele landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer E30 med takluke også forresten. Mangler brakettene foran som skal festes i gulvet, da disse ble sveiset fast i forrige bilen buret var montert i. Dette er dog en lett fiks selv for de som kan basic sveising.

Pris: 4000 kr eller høystbydende - dette får du ikke tak i lenger ;) (Spør Larsen-Racing... Han har prøvd lenge)

278npn3nndu2n9ml3tho.jpg

uy8znx6vmkb9j5sf79oz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder til på Slemmestad, 30min sør for Oslo.

Buret går gjennom dash! Det ligger helt inntil A-stolpen, så må kappe litt helt bak på dashen inntil stolpen.

Jeg kom også på en ting nå, buret er snittet litt opp på siden på bøylen på ene siden for å få det inn i bilen. Uten dette var det umulig å få det inn og til å passe (det kan nå bøyes litt, er absolutt ikke snakk om mye). Dette er noe man sveiser igjen lett selvfølgelig. Ellers er passformen helt 100!

Pris på frakt er vanskelig å si sånn uten videre. Som regel ender det på mellom 500 og 1000 kr, men har hatt et tilfelle tidligere hvor det kostet 1000-1500kr. Det var en pall som ble sendt til et sted langt utenfor storbyer, husker ikke hvor. Det kommer altså ann på hvor langt unna større byer osv du bor. Send meg en PM med hvor du bor, så skal jeg prøve å sjekke opp. Om man kjenner noen som kjører transport kan det jo kanskje gå ann å høre med de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...