Gå til innhold

92 mod M50 Non vanos i e30 318is 90 mod. Problem.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har ett problem, kjøpte meg en motor ifra en 525 IX Non vanos 92 mod og swappet over i e30'n som er en 318is orginalt 1990 mod. Men det som skjer når jeg vrir om tenninga på punkt 2 er at bensinpumpa ikke starter en gang for å få trykk på fuelrailen.

Får helder ikke starteren til å gå og pumpene starter ikke en gang nor jeg vrir om tenninga i punkt 3. Er alså ingen respons bare at noen rele klikker inn nor jeg vrir tenninga.

Og ja har koblet om i motorstikket brukte dette:

Koblingskjema blir som følger for e30 09/87 til produksjonslutt til m50/s50b30..Skjemaet som står i m50 i e30 guiden. Har ikke gjort noe annet en å stikke om motorkontakta, tror ikke jeg må gjøre noe mer en det nor det kommer til elektronikk?

Trenger råd fortest mulig! :)

Skrevet

Du kan starte med å gå over alle kontaktene du har byttet en gang til. -For å være helt sikker på st alt er riktig koblet. Deretter kan du sjekke at hovedstrømsledningene til rele er koblet(riktig). Jeg selv jadde gjort en feil på det punktet. Koblet riktig så gikk pumpa som bare det. Ellers kan du måle om det kommer styrestrøm til rele.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...