hylle Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Har en skuddsikker vest til overs. H.bo 1500,-
Jay-O Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Størrelse, klassifisering, produksjonsdato og produsent? Kevlar eller Dyneema?
hylle Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Har ikke peiling dessverre. står ikke produsent på den. kan sikkert finne ut om det er kevlar eller dyneema, hvordan ser man forskjell?
Jay-O Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Har ikke peiling dessverre. står ikke produsent på den. kan sikkert finne ut om det er kevlar eller dyneema, hvordan ser man forskjell? Skal stå klasse, produsent, prod dato og balistisk materiell på innsiden. Hvis det ikke står, er det søppel. Skal ha man ha sikkerhetsutstyr, må man kunne stole på at det er skikkelig. Jeg for min del bruker vest når jeg er på skytebanen, er nok tullinger som gjør dumme ting rundt våpen, og da er det greit med det lille ekstra sikkerhet en skikkelig vest gir.
hylle Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Jaja. Men så skal ikke jeg ha så mye for vesten heller. Den beskytter mot de fleste skudd og alle kniver.
ChristerM Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Beskytter mot de fleste skudd og alle kniver er ikke noe jeg hadde stolt på uten å vite hvilken klasse, og balistisk materiell som den er utgitt med..
hylle Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Har prøvd å skyte på en helt lik
Azeton Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 prøvd å skyte? betryggendes Hylle tha man. Tørr du ha på deg vesten mens jeg skyter PÅ vesten?
hylle Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Pleier dere å ødelegge varer før dere selger det?
OrjanBmw Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 nei, men pleier å vite litt om varen før jeg selger den du kan vel prøve å legge ut bilde osv av vesten så kanskje noen "kjennere" (bankranere) på forumet kjenner igjen vesten eller kan vise deg hvor spesifikasjonene evt står. Eller kanskje opplyse om hvor du fikk tak i dem slik at man kan finne ut av spesifikasjonene?
hylle Skrevet September 15, 2012 Forfatter Skrevet September 15, 2012 Nei, jeg tror vi lar det være med det her, for mye tøffinger her gitt Seriøst interesserte kan sende en pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå