ShimmyLie Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Har sett igjennom de fleste innleggene når det kommer til Dice Ipod docking løsning, uten å finne frem til et konkret svar på det jeg lurer på. Jeg har en E46, 2000 modell, med Business System m/CDspiller, uten CD-veksler. Jeg har lett litt og kan ikke se at det er lagt opp ledninger bak til denne vekslerer heller. Som sikkert mange av dere med lang erfaring vet, så er det heller ikke en "mode" knapp på dette systemet. Jeg har lest at man kan jukse litt ved å bruke porten til CD spilleren, og ved å spille av en CD, vil du få lyd fra dockingen istedet. Er dette noe som lar seg gjøre, og/eller har noen en bedre løsning uten at man må gå over til en uorginal spiller? FM-transmitter er uaktuelt Første innlegget mitt her, men satser på at dere forstod det meste jeg skrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Hei. Har heller ingen "mode" knapp på min spiller. Har derimot fått koblet på en boks bak på spilleren som gir type motstand, strøm eller slikt der CD skifter egentlig skal kobles på spilleren. Der går det også ekstern lydkilde inn. Jeg trykker da på CD en gang, så skifter den til CD avspilling. Trykker på CD knappen igjen, og den tror den spiller fra CD-skifteren, som egentlig er annen ekstern lydkilde. Uten å koble til den boksen med motstand/strøm, vil den ikke bytte over til CD-skifter modus. Ble mulig litt rotete forklart. Er ikke helt sikker på hvordan og hva som er koblet på, da jeg fant det slik bak spilleren fra før kjøpet av bilen. Men det er iallefall mulig å få koblet inn ekstern lydkilde selv uten MODE knapp. Se her fant jeg lignende som jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Den boksen var dyr. Du får en dice mediabridge til omtrent samme prisen. Den kobles også til cd-veksler inngangen + at du har mulighet til å koble til aux, usb, iPod/iPhone og har bluetooth tilkobling. Det fantes før kit med dice mediabridge og kabel som kobles direkte inn på radioen. Vet ikke om du får det nå lenger. Hvis ikke, må du ha en original cd-veksler kabel i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ShimmyLie Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Dette hjalp meg godt på vei! Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå