haugen1 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Hei. Vurdere salg av mitt orginale Recoro interiør til e28 samme stoler som var i Alpina bilene bare ikke samme stoff. Slitt side i fører stol men tror du får kjøpt nytt stoff hoss Bmw enda....dørsider også ikke helt strøkne i stoffet noen plasser men greit. Nakkestøtter i baksete med armlene...dette interiøret var ekstra utstyr til noen biler og bar utrolig dyrt nytt. Bud ønskes. Kan renses før salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Noen prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 har en liten anelse men hva er du villig til og by? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 kommer fler bilder ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Jeg er interessert i flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Her er litt bilder...er veldig støvet og rart lys hær men med litt rens og litt pleie blir dette et bra og sjeldent interiør. Mitt mobil nr er 92602372 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Jeg er interisert! Har du en pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 5lapper ferdig renset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 5lapper ferdig renset Fantasipris! Det er jo i praksis bare en stol som er i bra stand på hele interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Ja vell? Som sagt er det mulig og få kjøpt nytt trekk...de negative kommentarene dine kan du vell klare og holde for deg selv? Om ingen vil ha dette har jeg det bare selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Jeg er ikke negativ. Bare realistisk Jeg var vel litt interessert i interiøret, og da må det vel være lov å komme med innspill på prisen? Jeg kan garantere deg at å trekke opp dette interiøret med nye orginale trekk, kommer på ihvertfall 10 lapper. Pluss nye dørsider. For prisen av dette, ferdig renovert, får man seg ett bra sportsskinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Og trekke opp den side putene gjør man selv med nytt trekk. Og dørsider er fult mulig og reparere selv om man ikke har 10 tommeltotter. Men om du engang finner et sportskin til 10 lapper skrik ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Og trekke opp den side putene gjør man selv med nytt trekk. Og dørsider er fult mulig og reparere selv om man ikke har 10 tommeltotter. Men om du engang finner et sportskin til 10 lapper skrik ut:) Har sjekket dette opp, og nye trekk har gått ut av produksjon. Hvorvidt noen har det på lager er jo en annen sak.. Jeg er er muligens interessert, men ikke til den prisen. Mulig det er sjeldent, men ikke verdt mye i hvilkensomhelst stand i mine øyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå