RogE36R Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 Har sendt deg mld... Kjøper bilen i dag om jeg får se den, og den er ok.
bmwmann24 Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Aha, Johannes Dyrøy, da vet jeg hvor jeg finner deg. Trodde du jeg hadde glemt?
RogE36R Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Han e en luring han her ja? Kjørte bomtur to ganger halveis til mongstad for å se denne bilen her, og det plutselig ikke passet likevel
bmwmann24 Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 ikke til å stole på i det hele tatt. Jeg skaffa gratis frakt for masse chassideler til han. Koffert,fanger osv.. Han sku få alt for litt over 1000,-.. med på kjøpet FIKK han no ekstra greier. Har ikke gjort opp for seg, klagde på at delene han FIKK var rusta til f.. Dette er flere år siden.
bmw5251989 Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 bmwmann24: Du som ikke holdt deg til avtalen, delene var ikke i den tilstanden som du sa dem var i.
bmwmann24 Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Din forbanna idiot!! Delene sku du få for en billig penge, nesten ingen riper i koffertlokk og fanger. Delene du FIKK gratis var rust på. Du skal nok få din straff din satan
bmwmann24 Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Så hvorfor sendte du ingenting tilbake? Og generellt lot være å kontakte meg? Du kommer til å få mange uvenner i framtiden, ingen tvil om det. Kan få konsekvenser slikt vettu.
bmw5251989 Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Så hvorfor sendte du ingenting tilbake? Og generellt lot være å kontakte meg?Du kommer til å få mange uvenner i framtiden, ingen tvil om det. Kan få konsekvenser slikt vettu. Når eg hentet delene var dem godt inpakket, så fikk ikke se på dem før jeg var kommet hjem. Delene som du beskrev til meg var bulkfri og so og sei rustfri! Men det var jo ikke tilfelle. Eg kontaktet deg etterpå og fortalte deg at eg var missfornøyd med delene! Så koffor skulle eg betale frakt tilbake til deg, når du i utgangspunkte sendte meg drit ? Eg sa eg kunne sende dem tilbake så lenge du betalte frakten
Anbefalte innlegg