02dag Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Har en bunnpanne i aluminium som har krakkeleringer. Er det kjørt for denne bunnpanna, eller er ikke dette noe problem? slipte litt på den på et sted og da så det ut som om overflaten ble ok igjen, men man kunne fortsatt se et slags mønster etter krakkeleringen. Har lagt ved noen bilder for at dere skal forstå hva jeg mener.
02dag Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 upper denne for jeg er litt interessert i å vite noe om dette. ser dere bildene forresten? første gang jeg bruker Dropbox for å dele bilder.
Jay-O Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Far, som er metallurg, mente at det ville by på problemer etterhvert (olje svetter gjennom), hvis det er som han mistenkter. Det kommer av en dårlig støpemetode, han hadde sett det på innsugsmanifolder i alu fra 70 tallet. Du kunne sjekke dybden på sprekkene med å ta en DPI test.
02dag Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 Far, som er metallurg, mente at det ville by på problemer etterhvert (olje svetter gjennom), hvis det er som han mistenkter. Det kommer av en dårlig støpemetode, han hadde sett det på innsugsmanifolder i alu fra 70 tallet. Du kunne sjekke dybden på sprekkene med å ta en DPI test. takk for svar. jeg tror jeg heller prøver å skaffe en annen en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå