jansverre Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Hei. Har en 1995 modell e36 3.16i compact hellrot bmw stående. Byttet bil da vindusheisen på førersiden begynte å fuske samt at sentrallåsen ikke tillot låsing av bilen. Jeg har kjørt fint med bilen ikke spesiellt ungdomskjøring da jeg ikke er ungdom, men jeg har vert borti noen trær, stolper og lignende. Bilen har i min tid alltid startet og gått helt fantastisk - men etter jeg kjøpte meg ny bmw lånte jeg den bort til eksen, og da jeg fikk den tilbake etter 2 måneder startet den ikke, måtte trille den i gang eller benytte startkabler, så dette skyldes nok at batteriet er ødelagt eller at det ble tappet for strøm på måten de koblet til gps sak, jeg vet ikke kan ikke så mye om bil. Til selve bilen. kilometerstand : ca 135000 men dette er et tall jeg fant i hode mitt da jeg for tiden har plassert bilen på et rart utilgjengelig sted og ikke finner noen av startkablene. Skal finne ut av dette etter hvert. Den har sentrallås (som ikke virker) Elektriske vinduer foran hvor vinduet på passasjersiden fungerer utmerket Flass i lakken og på bmw merket foran på bilen Rust hist og her, hovedsaklig i bulkene Tung på rattet, misstenker at den trenger servoolje jeg føler det kan være noe i veien med demperene, men jeg er ingen bilmann trenger startkabler eller muskelkraft for å starte sjarmerende sidespeil på passasjersiden som henger i wiren for elektrisk justering takluke hydreaulisk bagasjelluke som faller i hode på en når en romsterer i bagasjerommet Er veldig glad i bilen så om det finnes noen som kan bil og som vil fikse denne opp så den blir en gøyal liten sak på veiene igjen hadde det varmet hjertet mitt, for det er en fantatastisk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå