StaLe30 Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Om ikke alle har fått det med seg så solgte jeg E30n litt tidligere i sommer. fått mer å mer interesse for båt, og tenkte på salg av e30n ganske lenge i forrveien da jeg begynte å kjenne at lysta ikke var helt som før. Så det er blitt større båt, Men kan jo ikke leve uten noe BMW, så jeg reiste til Sverige å hentet meg en liten "putre å sutre" bil forrige helg. Bilen er en 1970mod Florida-grün 1600-2 gått 142.000km, ett ganske helt eksemplar Planene er små og store, litt småpusling og div modifiseringer m.m, å senk + felg såklart. tok bare noen kjappe bilder her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Pen bil:-) syns ikke disse er ddårlige å kjøre mtp alder heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Ser ut som en meget pen 1600 Gleder meg til å se hva du kommer med. Ser bare på e30'n at dette blir knall bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 kan bli spennende å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Fantastisk flott bil;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Ferie kule å greier, burde lage en 02 henger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Leketøy på vann er gøy, må legge ut litt bilder av båten også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 e30 tic: Ja ble faktisk overrasket selv hvor god den var å kjøre M3 Yngve: ja sant det, må finne meg no henger å bygge å hadde disse leketøya: og byttet ut til denne, blir litt projektering med denne, bygge om fra 2 til 1 motor og div. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Grattis med ny bil, ser veldig fin ut Og gamlebåten din må vell ha flytta seg ganske bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Grom båt, hydrolift eller? Ringte på en catamaran som sto til salgs nedi dine strøk en plass, men var solgt. Vet vel ikke hvem som kjøpte den? Skulle fått taki han kjøperen å lokka han til å solgt den videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 takker =) jajo, gikk 74.5knop , greit nok for en liten V-båt, men skulle vel klart 1 til om jeg hadde giddi men solgte den gitt leif harald: Zyclone 21, blanding av hydrolift t20 og gilbert 21. Hvilke catamaran da? farge? type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 74,5 knop er gromt i en sånn smal båt Argo Cat 22, ligger på finn.no, står i larvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Kul bil, tenker det blir bra når stance formen kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 leif-harald: Ja d ekke såå gærnt for en liten v-båt, angrer på at jeg ikke testa mer, hadde sikkert fått en liten knop eller kanskje to til men hmm kan ikke si jeg kjenner den båten der, men så ikke så gærnt ut da rayen: Ja får håpe det hjelper seg etterhvert, har det meste av planer klart, morro med noe nytt, selvom det ikke blir i _den_ grad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Fin bil og fin båt! Hvordan båt er den nye ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå