Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei :) ENDRER PRISEN TIL OVER HELGEN. 75.000!!!!!

Har da vært veldig mye at å fram med denne bilen som jeg aldri får brukt!!!

bilen har vært ferdig bygget siden påsken 2010, å er brukt 6 ganger etter dette.

Det er en orginal 316 Cupe med takluke som har e36 323 bakstiling med senke sett, foran så sitter det e36 325 spindler med m3 3.2 bærearmer å justerbart senk!

Motor er en s38b36 som har blitt veldig lite brukt i mitt eie :(

Velger da å selge denne ELLER bytte i en annen e30 med skilt , med dette sikter jeg 325 ++

Legger ved en veldig kjedelig oppussings tråd med det er ihvertfall bilder å litt info. viewtopic.php?f=11&t=187780

Om dette skulle være intr. Ta kontakt på pm. eller Tlf. 92821480.

Pris? 80.000,- bud?

Mvh Marius

8fobatsba56sw7oidyap.jpg

7aajdbyjldn7yt0y06ri.jpg

  • 2 weeks later...
Posted
veldig flott bil men holder enda på å sparer til den perfekte e30en jeg skal ha og har ikke nådd den prisen enda :/

Hehe:) er dette den perfekte? isåfall TAKK :) bare å spare;)

  • 7 months later...
Posted

Pris på denne då?

Kan du sende noen bilder på pm? Interiør og motor bilder og bilder av bilen idag hadde vært fint:)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...