DCA Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Tenkte å selge sykkeln min, så lufter den her hvis noen her også har sykkeldilla!? Kan si at dette er et BEIST av en sykkel!! http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=37117031 Spørsmål eller kommentarer? Fyr løs! Lydklipp av hvordan den høres ut(ikke min men høres prikk lik ut) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Ingen Mc folk her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Tør ikke kjøpe 1000ccm hehe Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Er mye lettere å kjøre landevei med.. slipper å gire å vente på krefter.. Denne har crossplane motor så den er grovt hissig på lave turtall som høye En drøm å cruise med og kjøre bane med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Bump. La inn en youtube video i første post. Bør høres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Er mye lettere å kjøre landevei med.. slipper å gire å vente på krefter.. Denne har crossplane motor så den er grovt hissig på lave turtall som høye En drøm å cruise med og kjøre bane med! Tja vil nå ikke si at jeg sitter og venter på krefter på 750`n min heller Men ja, er hakket bedre på langtur helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Er mye lettere å kjøre landevei med.. slipper å gire å vente på krefter.. Denne har crossplane motor så den er grovt hissig på lave turtall som høye En drøm å cruise med og kjøre bane med! Tja vil nå ikke si at jeg sitter og venter på krefter på 750`n min heller Men ja, er hakket bedre på langtur helt sikkert hehe..nei du gjør nok ikke det! Men forskjellen er skremmende stor syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå