Wroan Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Hei Mitt spørsmål er om et m5 e34 interiør 2+2 seter passer rett inn i org. e34 89 mod? eller må jeg ha nye skinner osv for å få dette til å passe? Er usikker på hvilken modell interiøret kommer fra, eneste jeg vet er at det er fra en m5 e34 Også lurte jeg på om noen hadde noen gode tips for å få bilen til å bli litt sprekere, gjerne noe som ikke koster skjorta, buksa og halve gården, men noen små ting man kan gjøre for å få litt mere effekt ut av den Og eventuelt hvor man får kjøpt dette? Er en M50b20 motor jeg har Takk for svar
Erlendmelk Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Passer det ja Sedan og touring bakseter går ikke om hverandre
Wroan Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Passer det ja Sedan og touring bakseter går ikke om hverandre Okey, så Sedan seter/interiør passer ikke i touring?
Erlendmelk Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Ikke baksetene nei.. eller det er vel ryggen som ikke passer. Nedfellbart i touring. Tror noen sedan kom med nedfellbar rygg også, men er litt usikker på om det er likt som i touringen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå