zantrix Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Sliter med at bilen fjusker og ikke går som den skal, den går rett å slett dårligere enn før.. Den fjusker mest på bunnen, men virker som effekten "pulserer" litt, om du drar lenge i et gir kjenner du den dabber av, kommer litt igjen å dabber av på en måte. Kobler jeg av LMM, så går bilen helt rent, og jeg får dratt den ut men den går dårlig. Fikk prøvd en annen lmm nå, og da fjusker den, samt går ikke som den skal, og den stopper på tomgang. Kan det være lambda? Siden den går mye bedre og nærmere som den skal uten LMM ?
Alexx942 Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Prøvd og berre koble ut lamdaen for sjekke om den går bedre uten? Den kan ofte føre til at bilen oppføre seg sånn.
zantrix Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Hvor er den koblet på henn, er det en vanlig kontakt? eller må jeg skrue den ut?
kje Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Regner med det er likt som på m50 motorene; da ligger koblingen på sida bunnpanna, på førersiden. For å koble ifra er det bare å vri og dra
zantrix Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Koblet av lambda, og vasket LMM nå gikk den godt igjen!
zantrix Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Har byttet lambda, men synst enda ikke den går som den skal.. Den er litt seig, holder igjen fra området opp til 6500 omtrent, derifra og ut går den friskt.. Aner ikke hva dette kan være, går tom for mistanker snart :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå