vidar73 Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 skal bytte stabstag foringer foran på e46.Noen som har gjor dette før? Er det noen tips som gjør jobben lettere,eller er det bare å sette i gang?
2000Touring Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Tut og kjør. Er vel bare jekke opp bilen, skru av 4 muttere(2 på hver holder) nappe av den gamle gummien og dytte inn de nye. Skru på mutterene, slipp ned bilen - ut å kjøre
lierbimmer Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 nettopp gjort dette på min og er akkurat like lett som 2000 touring beskriver. kjøpte polyforinger på min og fornøyd med det:) pass på å kjøpe riktig dim da det er mange forskjellige størrelser
2000Touring Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Jeg hadde polyforinger jeg også, men nå har jeg byttet tilbake til originale foringer. Brukte sikkert polyforingene 3-4 år før det skjedde noe, men det som skjedde var at braketten som holder foringen på plass rett og slett revnet. Braketten er i aluminium, så det virker som om den ikke tålte den stivere foringen så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå