Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en e32 som er altfor høy! Hva slags muligheter er det for å senke disse? Passer senkesett og eller coilovere rett over fra e34, eller passer det bare foran?

Skrevet
Har kjøpt meg en e32 som er altfor høy! Hva slags muligheter er det for å senke disse? Passer senkesett og eller coilovere rett over fra e34, eller passer det bare foran?

Om du vil ha coilovers på e32 så anbefaler jeg å ta kontakt med RB tuning.. Dem har til e32 både tuv godkjente og ikke godkjente som er ment til banebruk..

E34 og E32 har IKKE samme delenr på fjørben så da sier det vel seg sjøl att det ikke passer :) En annen ting er att om du får det til å passe, så får du det aldri godkjent siden det er fra 5-serie ;) ring rb tuning så får du svar :)

Skrevet
Takk for svar :) Men jeg ser det koster 10000 og det er 6 ukers leveringstid, så det blir litt uaktuelt :/ Noen som vet om noe billigere?

Ring å få en god pris ;) Grunnen til 6 uker levering er fordi du må levere inn fjørbenet ditt, så må dem levere det videre til levrandør for å få sveise det.. hvis ikke får du det ikke godkjent :) Hva er du egentlig ute etter?

Skrevet

Ja, det skjønner jeg. Men det blir litt for dyrt, det er en bil som ikke er verdt så mye, så jeg hadde ikke tenkt å legge så mye penger i det ;) Hva jeg er ute etter? Å senke en e32, er ikke det innlysende?

Skrevet
Ja, det skjønner jeg. Men det blir litt for dyrt, det er en bil som ikke er verdt så mye, så jeg hadde ikke tenkt å legge så mye penger i det ;) Hva jeg er ute etter? Å senke en e32, er ikke det innlysende?

Jeg forstod du var ute etter å senke e32 men hvilken senk du var ute etter? coilovers eller bare ett enkelt fjærsett?

Skrevet
Fjærene fra e34 passer. Har brukt de på en e32 jeg hadde selv.

fjærene passe vel, men slik jeg har forstått det så vil ikke coilovers fra e34 passe på e32 ? :)

Skrevet

Fjærene passer ja, takk da vet jeg det :D Men er dette kun fjærer foran? Hva med bak, og støtdempere da? Fins det ikke godkjente senkesett som er lagd til e32?

Skrevet
Fjærene passer ja, takk da vet jeg det :D Men er dette kun fjærer foran? Hva med bak, og støtdempere da? Fins det ikke godkjente senkesett som er lagd til e32?

Jo, du får selvsagt tuv godkjente til e32 også;) men dem senker så lite:) og vist du skal senke mer en 40mm, anbefaler jeg å kjøpe kortere støtdempere;)

Skrevet
Ja, jeg har også bare funnet senkesett som senker altfor lite. Men jeg finner ikke noen støtdempere noe sted jeg?

Schmiedmann har lowtech kort:) får kjøpt 55-35mm fjærer på ebay:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...