Sturlis Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Har kjøpt meg en e32 som er altfor høy! Hva slags muligheter er det for å senke disse? Passer senkesett og eller coilovere rett over fra e34, eller passer det bare foran?
tobiastorvik Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Har kjøpt meg en e32 som er altfor høy! Hva slags muligheter er det for å senke disse? Passer senkesett og eller coilovere rett over fra e34, eller passer det bare foran? Om du vil ha coilovers på e32 så anbefaler jeg å ta kontakt med RB tuning.. Dem har til e32 både tuv godkjente og ikke godkjente som er ment til banebruk.. E34 og E32 har IKKE samme delenr på fjørben så da sier det vel seg sjøl att det ikke passer En annen ting er att om du får det til å passe, så får du det aldri godkjent siden det er fra 5-serie ring rb tuning så får du svar
Sturlis Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Takk for svar Men jeg ser det koster 10000 og det er 6 ukers leveringstid, så det blir litt uaktuelt :/ Noen som vet om noe billigere?
tobiastorvik Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Takk for svar Men jeg ser det koster 10000 og det er 6 ukers leveringstid, så det blir litt uaktuelt :/ Noen som vet om noe billigere? Ring å få en god pris Grunnen til 6 uker levering er fordi du må levere inn fjørbenet ditt, så må dem levere det videre til levrandør for å få sveise det.. hvis ikke får du det ikke godkjent Hva er du egentlig ute etter?
Sturlis Skrevet September 15, 2012 Forfatter Skrevet September 15, 2012 Ja, det skjønner jeg. Men det blir litt for dyrt, det er en bil som ikke er verdt så mye, så jeg hadde ikke tenkt å legge så mye penger i det Hva jeg er ute etter? Å senke en e32, er ikke det innlysende?
hylle Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Fjærene fra e34 passer. Har brukt de på en e32 jeg hadde selv.
tobiastorvik Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Ja, det skjønner jeg. Men det blir litt for dyrt, det er en bil som ikke er verdt så mye, så jeg hadde ikke tenkt å legge så mye penger i det Hva jeg er ute etter? Å senke en e32, er ikke det innlysende? Jeg forstod du var ute etter å senke e32 men hvilken senk du var ute etter? coilovers eller bare ett enkelt fjærsett?
tobiastorvik Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Fjærene fra e34 passer. Har brukt de på en e32 jeg hadde selv. fjærene passe vel, men slik jeg har forstått det så vil ikke coilovers fra e34 passe på e32 ?
hylle Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 da får konklusjonen være at han kjøper e34 fjærer.
Sturlis Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Fjærene passer ja, takk da vet jeg det Men er dette kun fjærer foran? Hva med bak, og støtdempere da? Fins det ikke godkjente senkesett som er lagd til e32?
tobiastorvik Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Fjærene passer ja, takk da vet jeg det Men er dette kun fjærer foran? Hva med bak, og støtdempere da? Fins det ikke godkjente senkesett som er lagd til e32? Jo, du får selvsagt tuv godkjente til e32 også men dem senker så lite:) og vist du skal senke mer en 40mm, anbefaler jeg å kjøpe kortere støtdempere;)
Sturlis Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Ja, jeg har også bare funnet senkesett som senker altfor lite. Men jeg finner ikke noen støtdempere noe sted jeg?
tobiastorvik Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Ja, jeg har også bare funnet senkesett som senker altfor lite. Men jeg finner ikke noen støtdempere noe sted jeg? Schmiedmann har lowtech kort:) får kjøpt 55-35mm fjærer på ebay:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå